Gyakran ismételt kérdések

1. Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések (5)

1.0 Hol található a JOICO szaküzlete?

A JOICO Shop, ahol kis-és nagykereskedelmi vásárlóinkat is várjuk szeretettel itt található:
Cím:
JOICO SHOP – 1067 Budapest, Hunyadi tér 7.
Nyitvartás: 
Hétfőtől-péntekig 8:30 -17:30 között
Fizetési mód:
Készpénzes, bankkártyás
Vásárlási lehetőségek a Shopban:
Személyesen rendelés nélkül a JOICO Shopban, webshopos rendelések átvétele.

 

 

1.2 Hogyan vásárolhatok JOICO termékeket?

Vásárlási lehetőségek:
1. Személyesen rendelés nélkül magánszemélyként és fodrászként (regisztráció után) a JOICO Shopban (1067 Budapest Hunyadi tér 7.),
2. Webshopon magánvásárlóként: a webshop.joico.hu oldalon.
    Fodrászként regisztráció után pedig a professional.joico.hu oldalon ( a regisztrációhoz a fodrászbizonyítvány szükséges).

 

1.3 Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelésed állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz weboldalunkon keresztül is, belépés után a Személyes oldalad Rendelések menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.

1.5 Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom az átvétel idejét?

Személyes átvétel esetén a termékeket 2 hétig tartjuk fent számodra a JOICO Shopban. Amennyiben nem tudsz ez idő alatt érte jönni, kérjük mindenképpen jelezzd felénk és próbáld a lehető legkevesebb plusz idő alatt átvenni megrendelésedet, mert nem áll módunkban sokáig tartani, különösen, ha akciós, szezonális termékekeről van szó.

1.6 Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

A rendelésed kapcsán két emailt küldünk, egyet ha sikeresen beérkezett hozzánk a rendelés, ez pár percen belül a rendelés leadása után történik.
A második emailt pedig, mikor feldolgozzuk a rendelést “Teljesítve” címmel. Kérjük, hogy amennyiben meggondoltad magad, lehetőleg a második email beérkezése előtt jelezz nekünk írásban a rendelés számára hivatkozva: rendeles@verotrade.hu. Természetesen a vásárlástól való elállásra ezután is lehetőséged van a törvény szerint.

2. Online áruházunkkal kapcsolatos kérdések (1)

2.1 Hová fordulhatok a kérdéseimmel, észrevételeimmel?

Amennyiben úgy érzed, hogy véleményedet, észrevételedet, kérdésedet szeretnéd megosztani velünk, várjuk jelzésedet:

email: rendeles@verotrade.hu

webshop chat: a webshop felületén

telefon: +36304905565

3. Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések (8)

3.1 Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a “személyes beállítások” menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

3.2 Hol találhatok JOICO szaküzletet?

A JOICO Shop, ahol kis-és nagykereskedelmi vásárlóinkat is várjuk szeretettel itt található:
Cím:
JOICO SHOP – 1067 Budapest, Hunyadi tér 7.
Nyitvartás: 
Hétfőtől-péntekig 8:30 -17:30 között
Fizetési mód:
Készpénzes, bankkártyás
Vásárlási lehetőségek a Shopban:
Személyesen rendelés nélkül a JOICO Shopban, webshopos rendelések átvétele.

 

3.3 Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a “korábbi rendelések” menüpont alatt tudod megtekinteni azokat. Amennyiben legutóbbi rendelésedre vagy kíváncsi, bejelentkezés után jobb oldalon a kosár ikon alatt található kék kocka ikonra kell kattintani.

3.4 Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

A házhoz szállítási díj 990 Ft. 15.000 Ft felett cégünk átvállalja a házhoz szállítási díjat. Figyeld akcióinkat,kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni minden termékünkre.

3.6 Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

3.7 Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

Javasoljuk, hogy a termékedet egyenesen a központba juttasd el bevizsgálásra, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival.

Ez a lehető leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen üzleteinkben is leadható.

Cím:
JOICO SHOP – 1067 Budapest, Hunyadi tér 7.
Nyitvartás: 
Hétfőtől-péntekig 8:30 -17:30 között

Kérdés esetén hívd központi ügyfélszolgálatunkat: +36304905565

 

3.8 Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?

Kollégáink minden tőlük telhetőt elkövetnek, hogy a bevizsgálásra leadott termék mielőbb, hibátlanul visszakerülhessen hozzád, és természetesen haladéktalanul értesítünk, amint az elkészült.
Amennyiben ez nem valósul meg 1 héten belül, érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon (telefon:  +36304905565 ), ahol  felvilágosítást a bevizsgálás aktuális állapotáról. Kérjük, hogy a gyors beazonosítás végett készítsd elő számládat.

3.9 Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?

Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged: készpénzes és bankkártyás módon is.

4. Termékekkel kapcsolatos kérdések (2)

4.2 Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye írásban van felénk jelezve  és fotó is van csatolva.
Ezt kérjük továbbítsd ide: rendeles@verotrade.hu

Kérjük, hogy a csomag tartalmát lehetőleg az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

4.3 Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, az értékelés fül alatt tudod osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményed. Köszönjük értékelésed!