Gyakran ismételt kérdések

1. Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések (6)

1.1 Hol található a JOICO szaküzlete?

A kapcsolat menüpontra kattintva találod üzletünk elérhetőségeit és nyitva tartásait.

1.2 Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelésed állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz weboldalunkon keresztül is, belépés után a Személyes oldalad Rendelések menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.

1.6 Mikor kapom meg a díjbekérő számlát?

A díjbekérő számlát akkor fogod megkapni, ha minden általad rendelt termék egységesen a célraktárban van.

2. Online áruházunkkal kapcsolatos kérdések (1)

2.1 Szeretnél észrevételt tenni vezetőségünk felé?

Amennyiben úgy érzed, hogy véleményedet, észrevételedet szeretnéd megosztani cégvezetésünkkel, természetesen van rá lehetőséged amennyiben a központi e-mail címünkön jelzed (rendeles@verotrade.hu).

3. Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések (11)

3.1 Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a “személyes beállítások” menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

3.2 Hol találhatok JOICO szaküzletet?

A kapcsolat menüpontra kattintva találod üzleteink elérhetőségeit és nyitva tartásait.

3.3 Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a “korábbi rendelések” menüpont alatt tudod megtekinteni azokat. Amennyiben legutóbbi rendelésedre vagy kíváncsi, bejelentkezés után jobb oldalon a kosár ikon alatt található kék kocka ikonra kell kattintani.

3.4 Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

A házhoz szállítási díj 990 Ft. 15.000 Ft felett cégünk átvállalja a házhoz szállítási díjat. Figyeld akcióinkat,kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni minden termékünkre.

3.6 Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

3.7 Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

Javasoljuk, hogy a termékedet egyenesen a szakszervizhez juttasd el, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival. Ez a lehető leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen üzleteinkben is leadható.
Bővebb felvilágosításért látogass el Garancia oldalunkra, ahol minden szükséges információt megtalálhatsz, valamint aszakszervizek legfrissebb listáját.

3.8 Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?

Kollégáink minden tőlük telhetőt elkövetnek, hogy a szervizelésre leadott termék mielőbb, hibátlanul visszakerülhessen hozzád, és természetesen haladéktalanul értesítünk, amint az elkészült. Amennyiben ez nem valósul meg 1 héten belül, érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon (telefon: 0614520090), ahol a telefonos menürendszerünk megfelelő menüpontját kiválasztva kaphatsz felvilágosítást a javítás/szervizelés aktuális állapotáról. Kérjük, hogy a gyors beazonosítás végett készítsd elő szervizlapod számát.

3.9 Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?

Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged, kérjük figyelmesen olvasd el a lenti tájékoztatót.

3.10 Szeretnék az JOICO-nál dolgozni. Van rá lehetőség?

Amennyiben úgy döntöttél, hogy szívesen csatlakoznál az JOICO Magyarország csapatához, a legjobb megoldás, ha megtekinted naponta frissülő állásajánlatainkat, melyeket az alábbi linkre kattintva érhetsz el. Ha éppen nincs olyan nyitott pozíció, ami érdekelne, bátran küldd el nekünk önéletrajzodat és motivációs leveled (érdeklődési terület megjelölésével), későbbi felhasználásra. Így jelentkezésed nem veszik el, és amennyiben olyan pozíció lesz elérhető nálunk, ami számot tarthat érdeklődésedre, valamint megfelel szakmai tapasztalataidnak, értesíteni fogunk. Köszönjük, hogy minket választottál!

3.11 Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?

Marketing, reklám megkeresésekkel, üzleti lehetőségekkel írjon nekünk a marketing@verotrade.hu -ra vagy kattintson a lenti narancs színű szöveg dobozra, ahol közvetlenül tud írni nekünk.

3.12 Vállalati ajánlatot szeretnék kérni!

B2B üzletágunk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak mennyiségi vásárlások esetén vállalati ügyfelek részére. Írj nekünk közvetlenül egy e-mailt, és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.

4. Termékekkel kapcsolatos kérdések (3)

4.1 Melyik üzletben tudom kipróbálni a termékeket?

Jelenleg üzleteinken kívül két bemutatótermünk van, az egyik a Mammut Üzletközpontban található, a másik a Pólus Centerben. A kipróbálható termékekkel kapcsolatban kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a lenti narancs színű szövegdobozra kattintva, vagy hívjon minket a 061/452-0090-es központi számunkon.

4.2 Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. (Pick Pack Pontra rendelt termék esetében az átvételkor lehet jelezni.) Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

4.3 Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, az értékelés fül alatt tudod osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményed. Köszönjük értékelésed!